Communicatieve en sociale vaardigheden

Communicatieve en sociale vaardigheden voor Chauffeurs

Tijdens de training communicatieve en sociale vaardigheden krijgt de cursist meer inzicht en kennis over communicatie tussen personen. Aan de hand van de vaardigheden die de cursist oefent kan hij/zij op een klantvriendelijke en contactgerichte manier reageren in praktijksituaties. Denk hierbij aan het communiceren naar de klant, een collega of leidinggevenden.

Hoor wat er niet wordt gezegd

De chauffeur is de persoon die daadwerkelijk bij de klant langs gaat. Het is dan ook van belang dat hij/zij kennis heeft van communicatieve en sociale vaardigheden. De chauffeur is op dat moment immers het visitekaartje van het bedrijf.  De chauffeur is een belangrijke schakel tussen leverencier en klant.

Inhoudelijk zullen er tijdens deze cursus de volgende onderwerpen behandeld worden:

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering
  • Commercieel gedrag
  • Klachtafhandeling
  • Omgaan met stresssituaties
  • Dimensies van cultuur
  • Normen en waarden
  • Communicatie als onderdeel van dienstverlening

Prijsinformatie

  • Prijs: € 99,-
  • Wegens BTW vrijstelling op beroepsopleidingen hoeft u geen BTW af te dragen op onze opleidingen.
  • Exclusief registratiekosten CCV (á € 20,-)
  • Inclusief lunch.

Belangrijke informatie

  • Cursusduur: 1 dag
  • Waarde nascholing (Code 95): 7 uur
  • Opleidingscode volgens CCV: U14-1

Hulp nodig?

Heeft u hulp nodig of een vraag over de opleiding die wij aanbieden, bel dan tijdens kantooruren 0591-653733 of klik op contact voor onze contact gegevens.

Op al onze leveringen zijn onze lesvoorwaarden van toepassing.

Inschrijven